hender

Alt dere vil at andre skal gjøre mot dere, det skal også dere gjøre mot dem.

Matteus 7:12

Be, så skal dere få. Let, så skal dere finne. Bank på, så skal det åpnes opp for dere.

Matteus 7:7

Om Norkirken Evje

Norkirken Evje holder til på Blåkorshuset/speiderhuset, langs "gamleveien" mellom Evje skole og Evje kirke, og har adresse Evjevegen 36.

Norkirken har sitt navn fra organisasjonen Normisjon. Denne misjonsorganisasjonen er en fusjon mellom tidligere Santalmisjonen og Indremisjonsselskapet. Normisjons arbeid spenner fra stort til smått, i innland og utland. Normisjon ønsker å fortelle om Jesus til nye generasjoner og folkeslag. Siden 1967 har Normisjon jobbet for å nå mennesker med evangeliet gjennom ord og handling både i Norge og internasjonalt.

Norkirken Evje er en selvstendig enhet knyttet til Normisjon.

Normisjon Norge

Du kan finne mer informasjon om Normisjon Norge her

Ønsker du kanskje litt info om hvilke land Normisjon arbeider i? Trykk på knappen under for mer info:

andakt.jpg